    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ognisko na wlasnym terenie i mandat
    Date: Mon, 3 Jul 2006 07:36:55 +0200

    Dnia Sun, 2 Jul 2006 20:20:49 +0200, nnk napisał(a):

    > Zadzwonil dzisiaj dziad zza plotu na policje, i powiedzial ze
    > nie pasuje mu ognisko na posesji obok. Chwile pozniej przyjezdza policja, i
    > wlepia mandat,
    > bo skoro bylo zgloszenie to oni musza wlepic mandat.
    > nie bylo mnie przy calym zajsciu, i ciekawi mnie na jakiej podstawie zostal
    > on wypisany.
    > dzialka jest w lesie, wiec moze jest ogolny zakaz? chociaz na okolo wszyscy
    > robia grille, ogniska,
    > i nikt nic nie mowi(ale to akurat o niczym nie swiadczy).

    Swego czasu (poszukaj w archiwum) była tutaj dyskusja, z której wynikło, że
    w obecnym kształcie prawa palenie ognisk z materiałów innych niż do tego
    przeznaczonych jest nielegalne, gdyż jest to utylizacja odpadów. Jeśli więc
    ognisko było palone z zebranych odpadły gałęzi to była to nielegalna
    utylizacja :)
    Grillami można się bawi, bo w 99 % używa się do tego specjalnego materiału
    palnego.
    A i była mowa, że w którymś mieście sporo mandatów dają za takie ogniska...

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl