eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoogłosznie upadłości, jak?Re: oglosznie upadlosci, jak?
  • Data: 2004-12-20 09:58:51
    Temat: Re: oglosznie upadlosci, jak?
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 12/20/2004 9:52 AM, Lori wrote:
    > Witam,
    > jak w praktyce wygląda ogłoszenie upadłości spółki z o.o. przez członka
    > zarządu?
    > chodzi mi o to gdzie się trzeba udać,
    > jakie wnioski trzeba wypełnić, (czy na jakimś specjalnym formularzu)
    > ile to kosztuje,
    > jakie muszą być warunki aby ogłosić upadłość.
    >
    > będę wdzięczny nawet za linki

    Do zgłoszenia upadłości potrzeba wielu dokumentów - przede wszystkim czy
    upadłość definitywnaczy z opcją układu.

    Bilanse, przepływy pienięzne, plan, zestawienie zobowiązań i nalezności,
    majątek, sprawy sądowe, komornicze, hipoteki, zastawy, zobowiązania
    pozabilansowe etc.

    Na koncie (w kasie) powinno być powyżej 50 tys. zł, bo i naczej nie ma
    za co "upaść" /koszty postepowania/ i sąd zapewne odrzuci wniosek.

    Jeżeli są wierzyciele, co ostrzą zęby, to nie jest takie proste - jeżeli
    nie ma wierzycieli, to likwidacja raczej, nie upadłość.

    Jeżeli upadłość, to musisz mieć dobre wyjaśnienie tego, że koniecznośc
    ogłoszenia jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez zarząd i od
    niego niezależnych + że termin ogłoszenia jest właściwy (że nie za późno).

    Pzdr: Catbert

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1