    From: "basti78" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Date: Sat, 17 Jan 2009 15:49:51 +0100

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał

    > Jeśli zgromadzeni dokonali zatrzymania obywatelskiego pobitych, zamiast
    > bandziora, to chyba coś jest nie tak.

    bo zgromadzeni, nie wymieniając z nazwy zeby nie urazac, bronili
    swoich........ jak to zawsze....... i prawda zawsze jest po ich stronie a
    oni są pokrzywdzeni...........

    "przewodnicząca rady nie była zidentyfikować agresora" - już w to uwierze,
    ze nikt nie mogl powiedziec kto wstal i napier...... tych
    anarchistów.........

    dlaczego policja nie zatrzymała agresora- bo byłby skandal międzynarodowy
    pewnie opierający się o premiera....................

    ciekawe czy policja wogole moglaby dokonac aresztowania bo pewnie i ich by
    pobili pod kątem lżenia narodowi.............

    to bardzo czuła grupa na swoje utyskiwanie........... tylko ich w woje
    mordowali, tylko oni gineli, to ze w naszym kraju byly na przyklad 3 zabory
    w naszej historii to pikus........... ale ich los jest najgorszy na
    swiecie.............

    poza tym myślałem że w Polsce mamy wolność słowa i wolność
    wypowiedzi........ Ci goscie bardzo spokojnie stali z
    transparentem.......... nic nie robili, nie wtargneli na sale jak
    dzicz........ nie wydaje mi się ze ktos na sali czul się zagrożony ich
    obecnością............. wiec tłuc ich???????? troche dziwne...........
    widocznie poglądy mozna wyrazac jesli TEJ grupy wyznaniowej się nie

    --

    Sebastian