    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ofiary napadu - zatrzymane!
    Date: Sat, 17 Jan 2009 14:50:41 +0100

    mike napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> wrote in message

    > Kolega Andrzej nie podał podstawy zatrzymania.

    Chciałbym nieśmiało zauważyć, że nie jest to grupa na której mają
    pozwolenie pisania wyłącznie prawnicy.
    Nie trzeba znać paragrafów, żeby wiedzieć, że coś jest sprzeczne
    z prawem. Wiedzieć czy to intuicyjnie, czy to z doświadczenia.

    > Z drugiej strony oglądając film nie widziałem, żeby Policja była obecna przy
    > napaści ze strony tego dziennikarzyny,

    Jeśli zgromadzeni dokonali zatrzymania obywatelskiego pobitych,
    zamiast bandziora, to chyba coś jest nie tak.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE