  • Data: 2005-06-18 06:29:01
    Temat: Re: odszkodowanie od miasta
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    marta napisał(a):
    > Jeżeli już jest ścieżka to powinna ona spełniać podstawowe wymogi. To
    > tak jakby na środku drogi zostawić drzewo albo znak drogowy. ścieżka
    > rowerowa jest przeznaczona do jazdy rowerów i nie mów mi, że zostawienie
    > drzewa na środku jednometrowej ścieżki jest czymś normalnym.
    Nie jest czyms normalnym - zgadzam sie. Ale widziec drzewo na srodku
    sciezki i nie zwolnic - to jest dopiero szczyt kretynizmu. Bez urazy,
    ale mam nadzieje ze sady kieruja sie prawem i rozumem - kazdy normalny
    czlowiek w takiej sytuacji by zwolnil. Jesli ktos mimo tego jedzie
    25km/h i oczekuje ze sie zmiesci - to ja bym go albo wsadzil do
    psychiatryka albo skierowal do gromu (jako osobe bez instynktu
    samozachowawczego) albo skazal za probe wyludzenia odszkodowania
    > trzeba się rozglądać, ale to tak samo jakbyś winił kierowcę za to że
    > uszkodził zawieszenie przez dziurę w jezdni.
    Tylko ze zauwazyc drzewo na sciezce rowerowej jest ciut latwiej niz
    dziure w jezdni jadac samochodem (biorac jeszcze pod uwage predkosc
    samochodu). A i nie zawsze samochod moze sie zatrzymac czy wyminac taka
    dziure bez spowodowania zagrozenai dla ruchu

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl