  • Data: 2003-02-27 14:59:29
    Temat: Re: odstpienie od umowy kupna-sprzedarzy samochodu.
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "scream" <s...@...pl> wrote in message news:b3kvf7$ii1$4@news.onet.pl...

    > jest taka możliwość w przypadku np wad ukrytych, o których nie
    > poinformowałes tego gościa przed zakupem

    Z tego powodu zazwyczaj umiescza sie klauzule, ze kupujacy samochod
    zinspektowal i zna jego stan techniczny. Czyli de facto wylaczajaca rekojmie
    o ktorej teraz zapewne mowicie. Tylko nie wiem skad sie wzial ten
    dwutygodniowy termin.

    Przede wszystkim podaj tresc umowy. Jak jest ta klauzula to moze Ci
    nafjukac. W innym przypadku radze tez nie panikowac. Musi isc do sadu i
    proces moze trwac bardzo dlugo a efekt jest niepewny. Moze jakas ugoda?

    Depi.