    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstąpienie od umowy najmu mieszkania
    Date: Wed, 12 Sep 2007 13:23:08 +0200

    Użytkownik "renata " <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fc8gnv$hp$1@inews.gazeta.pl...

    > czas
    >>
    > Umowa jest zawarta na 6 mcy począwszy od 1 października, obie strony
    > obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia, więc nie rozumiem o czym
    > piszesz.
    > Generalnie pytałam czy można od takiej umowy odstąpić przed tym 1
    > października, bo teraz to mąż tam chyba na czarno mieszka. Oni podpisali
    > umowę od 01.10 bo trzeba dwa tygodnie przed wynajmem zgłosić do US.
    > Poza tym dlaczego ja mam się tłumaczyć, że chcę opuścić ich lokal i co
    > mnie
> [...]

    witam ponownie

    proponuję złożyc wynajmującemu jeszcze teraz propozycję rozwiązania umowy
    najmu za porozumieniem stron, czyli sporządzenie na pismie zgodnego
    oświadczenia, że umowa najmu z dnia tego i tego rozwiązuje się na mocy
    porozumienia stron i własnoręczne podpisy;
    oni wtedy taki dokument moga złożyc w US, jeżeli już zarejestrowali umowę
    najmu i żadnych kosztów nie poniosą; oczywiście to trzeba zrobić
    niezwłocznie przed terminem wskazanym w umowie, tj. przed 1.10.2007r.

    pzdr