    From: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstąpienie od umowy najmu mieszkania
    Date: Wed, 12 Sep 2007 08:38:23 +0200

    Użytkownik "renata " <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:fc6j33$cou$1@inews.gazeta.pl...

    > tego

    > zwrot

    > niestety została podpisana z datą 6 września i wpłacona kaucja w wysokości
    > jednokrotnego czynszu. Co gorsza nie wiem jak wynajmujący chcą liczyć
    > czynsz
    > za wrzesień, wszak umowa jest od 1 października.
    > Może trochę pochopnie zdecydowaliśmy się tę umowę podpisać, ale wyszło na
    > to,
    > że jak się nam nie podoba, to możemy w ogóle tej umowy nie podpisywać i
    > kto
> [...]

    witam

    skoro już podpisana, to musisz skorzystać z mozliwości wypowiedzenia umowy,
    jeżeli takową ona daje, i zachować przewidziany w tej materii termin; poza
    tym możesz wypowiedzieć bez zachowania terminu, gdy lokal ma takie wady, że
    zagraża to zdrowiu lub życiu twojego lub innych lokatorów, którzy z tobą
    będą mieszkać, nawet jeżeli o tych wadach wiedziałeś (art.682kc)

    pzdr