    From: "renata " <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstąpienie od umowy najmu mieszkania
    Date: Tue, 11 Sep 2007 17:25:55 +0000 (UTC)

    Krzysiek <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "renata " <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > witam
    >
    > a czy umowa najmu została jednak przez państwa podpisana? bo nie wynika
    tego
    > z informacji
    >
    > jeżeli nie, to nie ma co podpisywać, tylko szukać nowego mieszkania; a
    > jednocześnie żądać zwrotu wpłaconej kaucji chyba że jeszcze nie płaciliście
    > za mieszkanie za wrzesień - to wtedy wynajmujący może sobie umniejszyc
    zwrot
    > kaucji o ten czynsz za wrzesień
    >
    > pzdr

    niestety została podpisana z datą 6 września i wpłacona kaucja w wysokości
    jednokrotnego czynszu. Co gorsza nie wiem jak wynajmujący chcą liczyć czynsz
    za wrzesień, wszak umowa jest od 1 października.
    Może trochę pochopnie zdecydowaliśmy się tę umowę podpisać, ale wyszło na to,
    że jak się nam nie podoba, to możemy w ogóle tej umowy nie podpisywać i kto
    wie czy nagle mój mąż nie zostałby bez dachu nad głową. Jacyś moim zdaniem
    niedoiformowani ci ludzie (podatki, kaucja). Pewnie, można się wyprowadzić
    cichaczem, ale po co mi to. Obawiam się niestety że jedyne co nam zostało, to
    odczekać i 1 pażdz. złożyć wymówienie