  • Data: 2009-01-26 07:44:14
    Temat: Re: odstąpienie od umowy kupna samochod u - kilka pytań
    Od: Demos <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    CZesc

    w <news:glifeo$e3s$1@inews.gazeta.pl>
    LETki napisał(a):

    > Widzisz, sęk w tym że wszyscy wiedzą że gazówka wypala zawry i/lub
    > ich gniazda, do tego w tym silniku jeżeli nie zwiększysz luzu na
    > popychaczach instalując gaz czeka Cię to nieubłaganie..

    no to chyba mam przerabane bo mam hydrauliczne popychacze i nie da sie
    zwiekszyc luzu i co teraz mam zrobic?
    Wracajac do tematu to na odc 100 km trudno wypalic zawor na skutek
    normalnej ekploatacji chyba, ze sie zawiesil lub niedomykal z jakiejs
    przyczyny.Raczej usterka musialabyc od dluzszego czasu i wtedy
    sprzedajacy o tym wiedzial sprzedajac auto albo nawet sprzedal bo
    wlasnie sie zaczelo psuc.

    --
    PZDR Demos
    Wkrotce cos...