eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodstąpienie od umowy › Re: odstąpienie od umowy
  • Data: 2012-02-01 15:52:46
    Temat: Re: odstąpienie od umowy
    Od: Majka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-02-01 11:10, Bydlę pisze:
    > On 2012-01-31 23:58:19 +0100, Majka <m...@w...pl> said:
    >
    >> 19 stycznia zawarłam umowę z bankiem
    >
    > Brawo! Cieszą ludzie świdomie podpisujące podtykane im papiery!
    >
    >> /BOŚ/, a teraz chcę zrezygnować z usług tego banku, bo nie wszystko co
    >> interesuje klienta jest zapisane w umowie.
    >
    > Coś tu nie gra - skoro nie ma w umowie interesujących cię rzeczy, to jej
    > nie podpisałeś, a jeśli podpisałaś, to znaczy, że....
    > ;>>>
    >
    >
    >> Nie jest zapisane na przykład jak wygląda strona internetowa
    >
    > Dzisiaj ma zielono-szaro-białe barwy, ale po fuzji z nieznanym jeszcze
    > bankiem może być czerwono-biało-szara.
    >
    >
    >> i infolinia
    >
    > Pomieszczenie ma jasne ściany, a cała przestrzeń jest podzielona na
    > boksy, w których siedzą pracownicy ze słuchawkami telefonów na uszach.
    >
    >
    >>
    >> Wiem że w ciągu 14 dni mogę odstąpić od umowy
    >
    > I chwała niebiosom!
    >
    >> , ale nie wiem czy bank może mnie za to ukarać
    >
    > To znaczy przerwałaś czytanie po znalezieniu "może odstąpić od umowy w
    > ciągu 14 dni"?
    > I nic cię nie zainteresowało z dalszej treści?
    >
    >
    >> oraz jak powinnam to załatwić /odstąpienie/.
    >
    > Świetnie!
    >
    >
    >> Czy te 14 dni to robocze, czy kalendarzowe?
    >
    > Przeczytaj ten dokument do końca...
    >
    Nie o kolor strony chodzi tylko, że bank reklamuje się, że jako
    jedyny dba o osoby niedowidzące i na tym się kończy. Reklama owszem jest
    do powiększenia, ale po zalogowaniu się wszystko jest nienaturalnie
    dosłownie maciupkie i tak blade, że dla osób dobrze widzących jest też
    ledwie nieczytelne. Do tego układ informacji jest dosłownie nie do
    przyjęcia,. bo nie wiadomo, czy przelew już poszedł, czy jest w środkach
    zablokowanych, bo takiej informacji nie ma. Do tego niespójność
    komunikatów raz jest kod /sms /a przy logowaniu klucz. Trzeba się
    domyślać, że znaczy to samo. Zamiast akceptuj to podpisz. Oczywiście, że
    poradziłam sobie z tym ale nie wiem ile jeszcze i jak niebezpiecznych
    kruczków można by jeszcze by było znależć. Sprawy dotyczące banku,
    rachunku powinny być przejrzyste, czytelne, co świadczy o szacunku dla
    klienta.
    A co do doczytania, to nawet nie rozpoczęłam, bo nigdzie w dokumentach
    bankowych o tym nie pisze.
    No i na koniec informuję, że konto mam już zamknięte po uwzględnieniu
    "oświadczenia posiadacza rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego o
    odstąpieniu od umowy" /wypełniłam taki ich druk/. Nie pobrano żadnych
    opłat z tego tytułu, nie robiono też żadnych kłopotów.
    Pozdrawiam Majka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1