  • Data: 2008-03-17 20:46:28
    Temat: Re: odrzucenie reklamcji - co dalej moge zrobic?
    Od: ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream pisze:

    > Jaką konkretnie szkodę ponosisz dostając te smsy? Pytam poważnie.
    >
    > Do mnie nie przychodzą, ale zamiast wojować - zadzwoniłem do BOK i
    > poprosiłem aby nie przysyłali.

    a ja pisłąem w sumie 5 pism, z potwierdzenie odbioru. SMSy dalej
    przychodzą. szkoda... a jaka jest szkoda z tytułu przekoroczenia
    prędkosci o 30 km/h jak tego nikt nie widzi? zadna!
    Prawo zabrania wysyłania smsów z reklamami 1 na rok i 100 dziennie, wiec
    nie należy ich wysyłac i koniec

    A tak naprawde, jest pewen obiekt strzeżony, "alarmem" który zamiast
    wyc, wysyła smsa. wiec dostaje smsy na TEN telefon, od alarmu, i od
    ORange. Wiecej od orange.. :)

    ToMasz