eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodpowiedzialnosc za wpisy na forum dyskusyjnym na stronie www › Re: odpowiedzialnosc za wpisy na forum dyskusyjnym na stronie www
    From: a...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odpowiedzialnosc za wpisy na forum dyskusyjnym na stronie www
    Date: 28 Feb 2003 14:00:34 +0100

    > Myślę, ze lektura (zrób kanapki, duży kubek kawy i coś na uspokojenie) tego
    > najsłynniejszego wątku polskiego usenetu naświetli ci sprawę. Dla ułatwienia
    > link (uwaga, moze byc złamany):

    zjadlem, wypilem, przeczytalem.....
    i dalej nie wiem na 100% moge czy nie :)
    we wspomnianym przeze mnie artykule gosc pisal, ze w sadzie sedzia pytal "a co
    to jest myszka" wtedy faceta uniewinnili, ale jak sie jakis sedzia kumaty trafi
    taki ktory wie co to jest myszka to moze miec inne zdanie na ten temat...
    a zdaje sie, ze jasnego przepisu nie ma bo nikt nie wie czy artykul na www
    mozna traktowac jak artykul w gazecie.