  • Data: 2006-02-23 13:50:13
    Temat: Re: odpowiedzialnosc za linki, a prawo polskie
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > B chyba rowniez beknie za linkowanie do nielegalnych stron - natomiast A nie
    > zostanie bo dlaczego ? To jak na zasadzie: wasal mojego wasala nie jest moim
    > wasalem.
    >
    > p.

    To powiem taka sytuacje :
    Byl sobie klient - kupil hosting. Na tym hostingu trzymal nielegalne rzeczy (pod
    swoja domena). Policja wytropila. Firma hostingowa przekazala pelne dane jakie
    miala na temat goscia - niestety nie zlapali go, a za publikacje nielagalnych
    materialod odpowiedzial... prezes firmy hostingowej! Wyrok jest prawomocny, mimo
    ze nawet domena nie nalezala do tej firmy. Co powiesz na takie cos ?