  • Data: 2002-03-08 15:42:06
    Temat: Re: odpowiedzialnosc w DG
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Mar 2002, Barbara M wrote:

    > teraz jestem wspolwlascicielem mieszkania. Jasli teraz te swoja czesc
    > przepisze na mame, albo brata? to co bedzie w przypadku ewentualnej mojej
    > "wielkiej wpadki'? To juz nie bedzie moje? firma zaczyna dZialalnosci od

    Niby nie będzie, ale w ciągu 3 lat od zdarzenia powodującego uszczuplenie
    majątku dłużnika wierzyciel może żądać uznania czynności prawnej za
    bezskuteczną (skarga pauliańska). Jeśli była ona nieodpłatna, dodatkowo
    służy mu domniemanie pokrzywdzenia wierzyciela.

    > kwietnia, ale zglosilam do wpisu kilka dni temu... Z punktu widzenia prawa -
    > nie bede wlascicielem tej "czesci" mieszkania? pomozcie, prosze, albo
    > poradzcie gdzie tego szukac :-))))

    AFAIR to nie ma znaczenia czy pokrzywdzenie wierzyciela nastąpiło przed
    czy po powstaniu wierzytelności.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.