  • Data: 2014-12-23 16:21:27
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie, po prostu zbudowane z głową: 3 metrowe stropy, korytarz łączący
    > wszystkie pomieszczenia, gdzie drzwi mają porządną szparę, z kuchnią
    > gdzie jest potężny szyb wentylacyjny. W zimie konwekcja wszytko wyciąga
    > a w lecie okna otwarte. Czyli tak jak powinno być

    Misiu, nie odkrywaj mi Ameryki. Tu jest wysokość 2,80, korytarz jak wyżej, wentylacja
    i w kuchni i w łazience.
    Ale jak się w kuchni nie grzeje, a pokoje zamyka, to jak ta "konwekcja" ma to
    wyciągnąć? I jeszcze kurwa pranie sobie koło grzejników suszą, a na ścianach i oknach
    krople wody. Jak w stajence!
    M.