  • Data: 2014-12-21 23:53:56
    Temat: Re: odpowiedzialnosc lokatora
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "the_foe" <t...@w...pl> wrote in message news:m7756d$tde$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    substancję mieszkaniową w zakres czego wchodzi regularne wyrzucanie śmieci i ich
    segregacja, zgłaszanie usterek, WIETRZENIE, nie suszenie prania w pomieszczeniu, itp,
    itd. I jak zobaczę, syf, brud i grzyb, to ich wypieprzę. Po owocah ich poznacie. Mogę
    jeszcze napisać, że rezerwuję prawo do sprawdzenia lokalu raz na xx miesięcy,

    > Mozesz, tylko, kazdy taki zapis wpływa na konkurencyjnosc Twojej usługi.
    > Jak chcesz miec tak potulnego lokatora to bedziesz musiał zejsc z ceną
    > ponizej rynkowej gdzie na ogół mają dobrą wentylację i można suszyć bety
    > do woli.

    Betów nie suszy się w pomieszczeniach mieszkalnych, w porządnych mieszkaniach.
    Mogę dać klucz na strych.
    A wentylacji nigdy nie będzie jak siedzi się w zamkniętym pokoju i przy zamkniętych
    na zicher oknach.