  • Data: 2004-04-12 08:03:27
    Temat: Re: odmowa przyjęcia mandatu
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie :) Policjant mnie tak wk(&^%$*) że postanowiłem nie płacić mu
    ani
    > złotówki.

    No to teraz dorzucisz do interesu parę złotych za to że słabo panujesz
    nad nerwami.
    Pewnie wniosek oskarżyciela będzie teraz wyższy niż 50 zł a nawet jeśli
    Sąd orzeknie wobec Ciebie taką samą grzywnę jak ta w
    zaproponowanym mandacie, to i tak musisz się jeszcze liczyć się z
    kosztami, które wyniosą po rozprawie co najmniej stokilkadziesiąt
    złotych (no chyba że jesteś golec i Sąd łaskawie Cię z kosztów zwolni)

    -> http://usenet.pomocprawna.info