  • 1. Data: 2006-10-07 14:48:33
    Temat: Re: oddelegowanie
    Od: i...@w...pl

    o`rety napisał(a):
    > byc moze brzmi to nieprawdobodobnie i glupio, ale tak wlasnie jest i
    > dziewczyna sie zastanawia co ma z tym fantem zrobic: nie zna sie na
    > technologii, a praca na tym stanowisku jest bardzo odpowiedzialna, wiec
    > czy mozna ja przeniesc bez zmiany warunkow umowy? help...
    Po pierwsze - wygląda na to, że na etat asystentki upatrzono sobie
    własnie kogoś nowego i dotychczasowa asystentka jest "upychana" byle
    gdzie, skad łatwo ją będzie awolnić za niekompetencję - czarny
    scenariusz, ale prawdopodobny.
    Co do przeniesienia służbowego - skoro musi się zgodzić, niech
    poprosi równocześnie o skierowanie na odp. dokształt/studia/kursy
    wraz z refundacją ich kosztów tłumacząc to koniecznością
    uzupełnienia/nabycia kwalifikacji w związku z powierzonym jej nowym
    stanowiskiem. To pismo w dwóch egzemplarzach - jedna kopia
    (poświadczona data i pieczatką o wpłynięciu!) dla siebie. W razie
    zwalniania za niekompetencje lub złe wypełnianie obowiązków można
    się będzie bronić tym pismem, bo z niego jasno bedzie wynikało o
    zawiadomieniu pracodawcy o braku kwalifikacji do pełnienia powierzonej
    funkcji. Skoro pomimo zawiadomienia pracodawca ją zatrudni - jego
    kłopot, jak się coś stanie. Tyle można zrobić.