eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooddalenie apelacji a zaskarzenie u RPO - terminy wniesienia ? › Re: oddalenie apelacji a zaskarzenie u RPO - terminy wniesienia ?
    From: Mecenas <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oddalenie apelacji a zaskarzenie u RPO - terminy wniesienia ?
    Date: Thu, 15 Feb 2007 18:01:06 +0100

    Joanna napisał(a):
    > Witam,
    > mam oddalona apelacje nie przysluguje mi kasacja i chce zlozyc dokumenty w
    > sprawie do RPO.Czy mam jakis termin na to?Niebawem wyjezdzam za granice i
    > stad moje obawy.
    > Z gory dziekuje!
    > Pozdr, j.

    Termin wniesienia skargi kasacyjnej przez Rzecznika Praw obywatelskich
    wynosi 6 miesięcy od dnia uprawomocnienia się orzeczenia, jeżeli strona
    zażądała doręczenia orzeczenia z uzasadnieniem - od chwili doręczenia
    orzeczenia stronie. art. 398[5] par. 2 k.p.c.

    Wskazane jest jak najszybsze wystąpienie do RPO by miał trochę czasu na
    zajęcie się Twoją sprawa, pod warunkiem, że sie nią zajmie.

    Pozdrawiam
    Michał