  • Data: 2003-10-03 11:34:14
    Temat: Re: ochroniarze w hipermarketach
    Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bljm3u$m2k$1@inews.gazeta.pl...

    > a co by się stało jakbyś mu ten paragon pokazał.

    Nic by się nie stało, pewnie też nic by się nie stało jakbym otworzył torby
    i pokazał, że rzeczywiście nie ma tam niczego co się tam nie powinno
    znalezc. Tym bardziej, że dobrze wiedziałem, że nic tam nie ma i że to tylko
    pomyłka. Chodzi mi o zasade. Po tych wszystkich przypadkach z ochroniarzami
    po prostu jestem wyczulony. Poza tym wogóle jestem wyczólony na punkcie praw
    obywatelskich. Dla świętego spokoju mogłem mu i tyłek pokazać, ale tu chodzi
    co zasade. O ile wiem, ze dobrze zrobilem nie pokazujac toreb, bo nie
    musialem, o tyle nie jestem do końca przekonan czy miałem prawo upierac sie
    przy tym by paragonu nie pokazywac.

    Pozdrawiam,
    Nav