  • Data: 2004-11-02 19:46:07
    Temat: Re: ochrona danych osobowych jak interpretować ??
    Od: "piotr" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:42c6.000002ec.41867c82@newsgate.onet.pl...
    > Witam,
    > problem tego rodzaju tepsa nasłała na mnie jakiąś firme windykacyjną
    > co prawda sprawa sie wyjaśniła bo wynegocjowałem z tepsą raty :))
    > (po roku czasu przysłali mi fakture za telefon, mimo cotygodniowech
    > monitów o
    > faktury)
    > Przy podpisaniu umowy z Tepsą rok temu wyraźnie zaznaczyłem , że nie
    > zezwalam
    > na udostępnianie, przetwarzanie itd. moich danych osobowych.
    > Czy fakt wynajęcia tej firmy windykacyjnej i udostępnienia jej moich
    > danych
> [...]

    Powiem tak.
    Jeżeli nie wyrażasz zgody na przekazanie danych to nie mogą tego zrobić. Oni
    nie występują do sądu o wydanie nakazu zapłapłatuy, tylko odsprzedają dług
    innej firmie. Na przekazanie twoich danych muszą wystąpić do ciebie o zgodę.
    Pamiętaj o jednym. Jeżeli by chcieli sądzić się z Tobą z "otwartą przyłbicą"
    zrobili by to na pewno. Ale nie chcą.... To po co sprzedają długi bez wiedzy
    dłużnika? Resztę pozostawiam twojemu rozsądkowi
    Narazencja