  • Data: 2008-12-18 21:19:37
    Temat: Re: obywatel Polski bez meldunku czy jest taka mozliwosc
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maurycy" <b...@p...fm> wrote
    >meldunek w Belgii na domku w którym mieszkam, wynajmuje,
    >dowodu osobistego tam jeszcze nie mam,

    Ciekawe czy w dowodach jest

    >ale na prawku jazdy belgijskim np. jest miejscowosc wydania, - urzad
    >gminny tam gdzie mieszkam, i po wklepaniu numerku prawka wychodzi moj
    >adres w komputerze panom policjantom np. ale to Belgijskim..

    O! I kiedy tak w Polsce będzie. Mamy tu też bazy danych, cenralną ewidencję
    kierowców... Ale i tak przy każdej zmianie pobytu latamy ze strertą
    dokumentów, żeby w nich zmieniono zapis z "ul Stawowa 4" na "ul. Rybna 9",
    co i tak możana by sprawdzić w bazie wklepując po prostu numer. A tak
    produkcja papieru górą.