    From: a...@a...net
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obrazliwe sms'y z bramki ery
    Date: Mon, 21 Oct 2002 13:29:23 +0000 (UTC)
    Sender: Anna Parol <a...@q...astercity.pl>

    Stryket <s...@p...onet.skasujto.pl> wrote:
    > czy komuś udało się ustalić nadawcę sms'ów z bramki ery? Ostatnio otrzymałem
    > takowe a odpowiedź BOA, że nie są mi w stanie pomóc jest nie
    > satysfakcjonująca.
    > Jeżeli komuś się udało to w jaki sposób?

    Nie ujawnia Ci imienia i nazwiska jesli na to czekasz
    bo:
    a) nie znaja (bo maja w logach jakies IP)
    b) jak by znali to i tak by nie mogli -> ustawa o ochronie danych osobowych

    Jedyny sposob to skierowanie sprawy na policje,
    oni sa w stanie wyciagnac dane z kilku operatorow(firm) i dojsc
    do tego kto to wysylal,
    tylko kwestia czy tresci tych sms'ow jest dostatecznie "ciekawa" zeby
    uruchomili cala machine...

    anka