    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obowiazek świadczenia usługi w okresie wypowiedzenia
    Date: Mon, 31 Dec 2007 16:46:34 +0100

    Użytkownik "Kot Behemot" <k...@g...pl> napisał
    > Czy w okresie wypowiedzenia umowy usługodawca ma obowiązek swiadczenia
    > usługi tak długo jak długo usługobiorca ma obowiązek płacić? Chodzi o taką
    > sytuacje: rozwiazałam umowe na komórke ale zgodnie z regulaminem firmy
    > na "e" musze płacić jeszcze przez ok. 2 miesiace. Jednak telefon jest
    > nieaktywny juz teraz czyli w tym samym miesiacu w którym rozwiazałam
    > umowe.

    Zasadniczo jak rozwiązałeś umowę za wypowiedzeniem to w jego okresie ona
    obowiązuje, czyli obie strony mają się wywiązywać. Jeśli któraś z nich tego
    nie robi to podlega to pod takie unormowania jakby w trakcie umowy
    zaprzestała. Więc w trakcie wypowiedzenia nie myśl o tym, że umowę
    rozwiązałeś, lecz że ona dalej jest, a strona się nie wywiązuje. Zobacz
    jednak dobrze w swojej umowie i regulaminie itp. czy nie ma innych
    postanowień.

    > Czy to jest zgodne z prawem, są w ogóle przepisy ogólne które to regulują?

    Prawo telekomunikacyjne, regulamin świadczenia usług przez operatora, umowa
    między wami (z pewnością na ten regulamin się powołujaca)