eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoobowiazek meldunkowy a prawo do mieszkania oraz utrzymywanie doroslego dziecka › Re: obowiazek meldunkowy a prawo do mieszkania oraz utrzymywanie doroslego dziecka
  • Data: 2005-11-08 11:55:59
    Temat: Re: obowiazek meldunkowy a prawo do mieszkania oraz utrzymywanie doroslego dziecka
    Od: "Marcus" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał
    w wiadomości news:dkp0k3$s7b$1@opal.futuro.pl...
    > Było już wielokrotnie: meldunek nie daje żadnego prawa. Meldunek to
    > tylko zgłoszenie tzw. państwu, gdzie owo państwo (w postaci policji,
    > sądu, komornika, żandarmerii wojskowej) powinno go szukać.

    No dobrze, ale czy ojciec może go bez jego wiedzy wymeldować do nikąd?
    z tego co wiem, to nie można nie wpuścić do mieszkania osoby w nim
    zameldowanej.

    > Meldunek musi być zgodny ze stanem faktycznym. Czyli: jeśli w danym
    > lokalu mieszka - musi być zameldowany. Jeśli nie mieszka - musi być
    > wymeldowany.

    Mieszka bo jest zameldowany, a czy jak go wymeldują, to nie będzie mógł
    mieszkać?

    > Policja w tym momencie się może spytać o tytuł prawny do lokalu. Np.
    > umowę najmu, członkowstwo w spółdzielni mieszkaniowej z przydziałem na
    > ten lokal, prawo własności. Ma coś takiego?

    Mieszkanie jest na rodziców, tylko ojciec się czepia i to jak sobie
    wypije, matka nie ma nic przeciwko synowi.

    > Dorosły, zdrowy, nie uczący się... To może niech się wreszcie łaskawie
    > weźmie do roboty?

    Gdyby była to by wziął

    > Na upartego mogliby nawet zrobić taki numer: zmienić pod jego
    > nieobecnosć zamki, a potem - gdy się będzie dobijać - wezwać policję,
    > że ktoś chce się na siłę do mieszkania władować.

    I to by przeszło? przecież w dowodzie ma ten adres wpisany, a tu inne
    zamki, rzeczy w jego pokoju do których nie mógłby się dostać? nie wiesz
    jak utrzymać się samodzielnie za 650zł zarabiane nieregularnie?