  • Data: 2003-04-04 11:09:21
    Temat: Re: obowiazek meldowania
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik tomek napisał:
    > ale nie ma szczegolnego zagrozenia kara pieniezna?

    Jest, niedopełnienie obowiązku medunkowego to wykroczenie, możesz dostac
    mandat ( a może grzywne, nie pamiętam).
    To w teorii.
    W praktyce juz sto lat nie słyszałam żeby kogos ukarano.
    Ale zastrzegam - nie mam nasluchu na cała Polske :-)

    Przesyłke z poczty musza wydac jeżeli zgadza się imie i nazwisko (ponad
    rok mieszkalam bez zameldowania bo właściciel mieszkania stanął okoniem
    i z poczta nie miałam problemów).

    A co z wojskiem? Chyba tylko tyle że ewentualna korespondencja bedzie
    szła na adres zameldowania, ale to tak samo mozna mieć kłopoty z US,
    sądem i wszystkimi urzędami. Ale trzeba sie z tym liczyc zawsze gdy w
    miejscu zameldowania mieszka tylko jakis obcy człowiek.
    Zreszta takie same kłopoty ma sie jeszcze jakis czas po przemeldowaniu
    (do mnie po paru latach od przeprowadzki potrafia przychodzic pisma na
    adres rodziców).
    To raczej nie jest problem stricte związany z brakiem zameldowania...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl