  • Data: 2004-10-29 06:16:05
    Temat: Re: obejscie okresu karencji
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28 paź o godzinie 19:37, na pl.soc.prawo, **** napisał(a):

    > herbi pisal, ze w KW w ograniczeniach bedzie wpis o zwrocie bonifikaty,

    STOP
    Nie będzie wpisu o *zwrocie bonifikaty*!!!
    Będzie wpis o obciążeniu że nie można zbywac nieruchomości w okresie x lat.
    I okres ten leci od podpisania AN.

    > tak bedzie po transakcji gmina-najemca,
    > teraz nastepuje kolejna transakcja najemca(dotychczasowy)-syn z ktora
    > rowniez wiaze sie wpis do KW,

    Ale data jest jedna od chwili podpisania AN przez pierwotnego kupca.

    Może zrozumiesz to na przykładzie samochodu i przeglądu technicznego.
    Ważnośc przeglądu technicznego jest ustalona np. na dwa lata od chwili
    poprzedniego przeglądu. Jeżeli sprzedaż samochód - to czy owe dwa lata
    tracą moc? Czy też konkretnie w dwa lata po przeglądzie należy wykonać
    kolejny przegląd, bez znaczenia kto jest właścicielem?

    Kumasz czacze? ;)

    > moje pytanie: czy w takim przypadku wpis o ograniczeniach nie traci
    > waznosci?

    Czyt. wyżej.
    Straci ważność po x latach od dnia xx-xx-xxxx - czyli zawarcia AN przez
    kupującego i Gminę.

    --
    Herbi
    29-10-2004 08:16:03