    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Date: Sat, 26 Dec 2015 09:40:37 +0100

    On 2015-12-26 09:20, Wiesiaczek wrote:
    > Reptilianie? Sprowadzasz dyskusję na manowce od razu na wstępie:)

    OK, czyli wykluczamy ciężki przypadek psychiatryczny.

    > Może przy innej okazji lub w innym wątku porozmawiamy o tym, kto
    > sprowadził Polaków do roli taniej siły roboczej pracującej w obozach
    > pracy lub jeśli wolisz - w korporacjach, marketach, montowniach
    > należących do ludzi z zewnątrz?.

    A czy inne narody są ciemiężone w równy sposób w obozach pracy? Tacy
    bracia Słowacy? Szwedzi? Eskimosi? Bo widzisz, w przebieglości swej
    wymyśliłem, że jeśli znajdzie się Naród Umiłowany który nie pracuje w
    korpo to będzie rasa Panów. Genialne, nie? To teraz proszę, wyliczaj.
    Metodą dedukcji uda nam się dojśc do sedna.

    > To ci ludzie są właśnie Panami i oni dyktują, w jakim języku Polacy mają
    > rozmawiać. A Ty wyraźnie stoisz po ich stronie.

    Bo ja zawsze stoje tam gdzie stali rept^M^M^M^Mzomo.

    > Niestety, jeśli nie należysz do tej elity, to jest to żałosne: Stawiasz
    > się w pozycji psa pilnującego podwórka swojego właściciela.

    Tak tak. Słusznie. Należy, rozumiesz, kopać rowy w puszczy
    białowieszczańskiej. Tylko praca fizyczna pozwala na osiągnięcie pełnej
    wolności od niewolniczej pracy w korporacjach. Wyzwolenie przez odciski!

    Wygląda na to że jednym z najlepszych miejsc na ziemii będzie ta druga
    Korea. Korpo = zero, a obozy pracy są *naprawdę* obozami pracy a nie
    przemalowanymi marketami, montowniami należącymi do burżuazji. Prawdziwa
    Wolność.