  • 1. Data: 2007-09-28 08:58:52
    Temat: Re: o oprogramowaniu komputerowym
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Sep 28, 12:21 am, "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> wrote:
    > Jesli chodzi o legalnosc wzgledem "licencji" - patrz warunki "licencji".
    > Jesli producent wymyslil sobie, ze program bedzie uwazany za oryginalny,
    > gdy na obudowie komputera bedzie naklejona jakas nalepka, to tak wlasnie
    > bedzie. Natomiast, takimi duperelami nie powinno sie raczej glowy
    > zaprzatac.
    >
    > --
    > Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

    No i jeszcze trzeba miec to co sie panom ubzdura ze ma być. Mam
    program ktorego potwierdzeniem legalnosci jest fakt jego
    zarejestrowania na mnie w bazie danych producenta (według producenta).
    Natomiast panowie smutni twierdza ze o legalnosci programu swadczy:
    nosnik ORAZ pudełko ORAZ rejestracja (bo tak wymaga procudent) ORAZ
    faktura na zakup.