  • Data: 2007-03-02 09:35:51
    Temat: Re: nóż na gardle :(
    Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > będąc pracownikiem banku dasz mi kredyt wiedząc że innego nie spłacałem
    > rzetelnie, mam zadłużenie jeszcze w kilku innych bankach??
    >
    > albo dasz mi ten kredyt jak napisze na wniosku że nie mam kredytów, a ty w
    > systemie sprawdzisz że łże jak pies??
    >
    > eetam to kitu to rozwiązanie

    Nie wiem ile masz kredytów i jaką masz zdolność.
    Na pewno nowy kredyt wyjdzie ci taniej niż miałby ci bank zabrać samochód -
    wycenią ci go tak jak ubezpieczalnia.
    W tej chwili auto jest warte pewnie z 8-9 tys, bank wyceni je na 4-5tys.
    Co do kredytu to w chwili obecnej nie ma z tym większego problemu,
    konkurencja wśród banków jest na tyle duża, że często nie biorą pod uwagę
    innych kredytów. No chyba, że żadnego nie spłacasz.

    Tomek