  • Data: 2023-11-28 19:20:37
    Temat: Re: nowy rzad
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Nov 2023 18:50:23 +0100, Shrek wrote:

    > No przecież się zrobiło. Tyle że "wygaszenie" było zależne od decyzji
    > pełnomocnika własciciela, więc nie mieściło się literalne w definicji
    > wygaszenia a właśnie rozwiązania umowy. I tego czepnął się w istocie SN
    > i dopiero w dalszym ciągu pierdolił coś o duchu prawa - ale zaczęlo się
    > od potknięcia na gruncie litery.

    > W sumie nie wiadomo czy one były nowe czy stare, bo stare nie wygasły.
    > Więc w sumie zgodnie z literą to były porozumienia zmieniające.

    > Tylko że literalnie to nie było jednak wygaszenie.

    > Ustawa o długiej nazwie przepisy wprowadzające powołanie kowr lub jakoś
> [...]
    zepisy-wprowadzajace-ustawe-o-krajowym-osrodku-wspar
    cia-rolnictwa-18581755

    To chodzilo o ARR i ARiMR ?

    Bo jednak ARR sie likwiduje, a prezes nowej ARiMR proponuje
    zatrudnienie wybranym przez siebie pracownikom ARR.

    > W sumie zerowe - ani rejon ani apelacja nie odniosła się do tego ani
    > słowem.

    rejon sie nie odniósł, bo nie chciał, a apelacja nie musiała, bo
    uznała z innych przyczyn :-)

    > Ale intencja jest jasno wyrażona przez posła sprawozdawcę. Zresztą
    > intencję się wyprowadza bez przesłuchiwania posłów;) Zresztą żaden chuj
    > i tak by się nie przyznał że intencją było obchodzenie przepisów prawa
    > pracy:P

    > Z grubsza. Z tym że nie do końca - część zostawili bo ktoś musi robić:P

    Ale to mogą być dalsi "swoi" :-)

    > Jeśli już to ustawą:P

    Na rympał, to uchwałą.
    Uchwali się, ze intencje ustawy były takie a takie :-)

    Ustawą to bardzo prosto. Wpisze się odpowiedni artykuł :-)

    > Trzebaby to obejść, że zupełnie losowi obywatele
    > zzupełnie przypadkiem dostają podatek zupełnie przypadkiem pokrywający
    > się z wysokością przypadkowego odszkodowania;) Jeśli już to widzę to
    > tak: władza podważa wyrok, bo wskutek działania bezprawnych działań owej
    > władzy dotczącej pandemii kowita nie został wypełniony obowiązek
    > uczciwego procesu w skutek ograniczenia stron w dostępie do pism
    > procesowych i uniemoliwienia im udziału posiedzeniach...:)

    J.