  • Data: 2024-08-22 13:12:56
    Temat: Re: nowe :) [be wiceminister po wakacjach służbowym samochodem]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-08-22, Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Dosyć znamienne - dla ciebie zawsze szklanka w połowie pusta. Ja nie
    > mówię o uczciwości wiceministra, Ja mówię o uczciwości Tuska i ogólnie
    > większości jego ekipy. Tylko dzięki takiemu otoczeniu wiceminister
    > prędko zrozumiał że popełnił faux-pas. A kto wie, może i sam Tusk mu na
    > boku powiedział że tu nie pasuje i ma wyp... :)

    Trochę zazdroszczę wiary, bo pewnie jedynie co zrozumiał, to że ma
    wyp... I chwała Tuskowi czy kto w tym maczał palce i go wyp... Ale
    jednak niepokoi, że ktoś w takiej ekipie i na takim stanowisku odwala
    takie numery. Obecna ekipa jest trochę na zasadzie "robią dużo mniejszą
    wiochę". 8 lat rządów pisu doprowadziło do znaczącej bastardyzacji
    obyczajów i dotyczy to całej polityki. To, że muszą sprzątać to całe
    popisowskie g... metodami niewiele lepszymi od poprzedników boli, ale
    pewnie nie ma wyjścia. Tyle, że pojawia się pytanie czy jest to aby tak
    obojętne. Jak widzę spoty w klasycznym pisowskim stylu, które
    wypuszczają, to mam spore wątpliwości czy na pewno aż tak się od pisu
    różnia.

    A kredyt zaufania to miałby u mnie Gieremek, Bartoszewski, Kuroń i
    pewnie jeszcze paru innych starej daty. Z obecnych to naprawdę nie wiem.
    No ale skoro reagują na takie numery, to może jest jeszcze jakaś
    nadzieja.

    --
    Marcin