  • Data: 2003-11-15 18:27:51
    Temat: Re: === notariusz ===
    Od: "Waldemar Kicała" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak...
    > Gdy nie zgadza sie z wycena podana przez podatnika - przedstawia swoja
    > "propozcje"
    Tak, to prawda, gdy sie nie zgadza z "wycena" podatnika.
    Natomiast pytajacy napisal:
    "spadek po ojcu, mieszkanie, wycenione przez Urząd Skarbowy na 40,5 tyś zł
    ile zapłacę u notariusza za przepisanie na mnie ?"
    Wszak, o ile sie nie myle, "propozycje" przedstawia sie wlasnie notariuszowi
    i do tej "propozycji" swoje uwagi wniesc moze US, nie odwrotnie.
    Chociaz mylic sie moge, wyprostujcie mnie, jesli tak jest.
    Pozdro