    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Date: Thu, 25 Jul 2013 22:02:36 +0200
    <ks8b51$1vf$1@node2.news.atman.pl> <ks94q3$pam$1@dont-email.me>
    <ks9c71$2vu$1@node2.news.atman.pl> <ks9dra$km9$1@node1.news.atman.pl>
    <ks9ebo$lc4$1@node1.news.atman.pl>
    <51e84e05$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9jp9$arm$3@node2.news.atman.pl>
    <51e85d6c$0$1462$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9mus$e5l$1@node2.news.atman.pl>
    <51e85fef$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
    <ks9nmh$vc6$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ksap1n$vq9$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <ksb67h$e86$1@node1.news.atman.pl> <1...@b...poznan.pl>
    <51f15783$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <ksrqca$94e$2@node1.news.atman.pl> <2...@b...poznan.pl>

    W dniu 25.07.2013 21:52, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ach te polityczne wypowiedzi.
    > To moze w koncu powiesz, jakie masz doswiadczenie, zamiast rzucac polsłówka
    > a potem wyzywać od idioty, jak ktos sugestię weźmie na powaznie.

    Dość regularnie opiekowanie się dziećmi siostry i znajomych w czasach
    liceum i wczesnych studiów. Teraz też czasami dziećmi znajomych po parę
    godzin.

    Dzięki temu nie musieli ciągać dzieci po sklepach, a ja bez problemu
    byłem wstanie dopilnować, żeby nie zrobiły sobie krzywdy bo w
    odróżnieniu od "rodziców" z artykułu tudzież stereotypowych opiekunek ja
    się skupiam na powierzonym zadaniu, zamiast olać i zostawić samopas.

    Swoją drogą znajomi z dziećmi regularnie opiekują się wzajemnie dziećmi
    innych dzieciatych znajomych gdy tamci coś mają do zrobienia.

    Jeśli nie potrafisz znaleźć kogoś, kto się zaopiekuje dzieckiem przez
    parę godzin, to jesteś patologicznie aspołeczny i nie powinieneś mieć
    dzieci.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!