  • Data: 2013-07-18 11:29:58
    Temat: Re: no to mamy jak w USA... odszkodowania za bycie idiota
    Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ks836a$919$1@node1.news.atman.pl> Andrzej Lawa napisal(a):

    > http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Adrian-O-ktor
    y-w-2010-roku-poparzyl-sie-polykajac-w-sklepie-granu
    lki-Kreta-dostanie-100-tys-zl,wid,15822664,wiadomosc
    .html

    > Rodzice biorą dzieciaka do sklepu, zostawiają bez nadzoru i potem
    > pretensja... Że niby wieczko nie zabezpieczone.

    > A jakby głupi bachor jeszcze głupszych rodziców dorwał się do widelca i
    > np. wbił sobie w oko?

    > PSOM I DZIECIOM WSTĘP DO SKLEPU WZBRONIONY!

    > Swoją drogą słyszałem o sklepie, który nie wpuszcza ludzi z bachorami
    > "na sklep" o ile nie podpiszą wzięcia na siebie pełnej odpowiedzialności ;)

    Skłoniłes mnie do napisania tego
    (choc sie broniłem hamowany dobrym wychowaniem):

    Ty DURNY jesteś jak ruski kacap.

    I nie licz na to, ze w kolejnych postach bedę to uzasadniał lub
    udowadniał, na wzór ulubionej przez ciebie "pl.soc.prawo-opery mydlanej"

    --
    Z_Dr