  • Data: 2009-11-08 14:29:13
    Temat: Re: no i mnie dopadło
    Od: "Piotr" <h...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wszystkim którzy uważają że ci co zbierają punkty karne to piraci -
    gratuluję szerokich horyzontów.
    Wszystkim pozostałym - dziekuję za wskazówki i rady.
    Żeby lekko uspokoić skołotane nerwy tych pierwszych - wszystkie punkty
    uzbierałem za wykroczenia które wg samych policjantów (którzy wystawiali
    mandaty) nie stworzyły żadnego zagrożenia w ruchu - po prostu złamałem
    przepis i koniec.
    Po konsultacji z prawnikiem już wiem że na 2 z tych mandatów spokojnie
    mogłem się nie zgodzić.
    Tak jak ktoś tu wspomniał, przejeżdżając 5-6 tys. km miesięcznie w naszych
    warunkach, wystarczy po prostu kilka razy mieć pecha.

    Pozdrawiam

    Piotr