  • Data: 2004-12-08 16:18:17
    Temat: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem, jesteś zwykłym głupkiem i
    popierdułką.

    to nie w tym watku bylo, bylo w innym, zreszta nie ja jeden to zuwazylem
    i nie mam zamiaru tutaj o tym rozmwiac, juz powiedzialem co zrobie.

    To, kto jest glupkiem i pierdulka sąd stwierdzi.

    > Nie trolluj. O karaniu mowy nie było. Stwierdziłeś popierdułko, że
    wzywać
    > można wyłączniue via poczta.

    wezwanie telefoniczne (absurd) czy osobiste to sa wyjatki, zwykle wezwanie
    jest na papierze.
    Nie bede ciagnal tego watku, nie ma sensu, spotkamy sie prawdopodobnie 2
    krotnie na
    sprawie karnej i cywilnej,

    pozdrawiam
    P.

    > Zmień grupę bo na tą masz za niski IQ.

    http://cpp.g5.pl/badanie.jpg

    i odrazu uprzedzam (spodziewam sie czego sie czepisz),
    w okresie kiedy przeprowadzane bylo to badanie nie ogladalem wiadomosci,
    nie interesowalo mnie to kompletnie, gdyz myslalem o maturze, stad na
    pytania
    zwiazane z "KORAN"em i generalnie tego co sie za granicami dzialo
    odpowiadalem
    po prostu nie wiem. [chodzi o zakres wiadomosci ogolny z otaczajacego
    swiata]

    moze Ty sie pochwal swoim badaniem, i nie mam tu na mysli testu ONETu,
    ktory nie bardzo
    przypomina test IQ. (rozpoznanie aktorow)