    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: no i POLICJA znow sie popisala!!
    Date: Fri, 3 Dec 2004 16:36:24 +0100

    > Pies atakuje funkcjonariuszy. A oni mają do niego strzelić nabojem
    > usypiającym. To znacza, że musza ocenić wage psa, wybrać właściwą dawkę
    > (żeby zadziałało i nie zabiło) załadować, wycelować w miękkie miejsce na
    > ciele psa, wystrzelić a następnie przez kilka minut uciekać ile sił w
    > nogach zanim środek zacznie działać i piesek zaśnie. Adrenalina osłabia
    > działanie środka usypiającego więc to może potrwać dość długo.

    tak , wpadaja do mieskzani i bron laduja, teraz zes mnie rozjebal na
    lopatki.
    A skad oni sie w ogol tam wzieli co? Akcha zaplanowana, wiadomo kogo sie
    mozna spodziewac.
    Pomijam naboje, gaz wystarczy, to ztego co mi wiadomo jest na wyposazeniu
    policji.

    > I co, nic nie nie poczułeś? Wszak rana kąsana niczym nie różni się od
    > małego zadrapania, tak?

    powiem tak, najgorsze to jak w dupe ugryzie, ale wydaje mi sie ze w tym
    przypadku raczej
    by to mozliwe nie bylo.

    > Niewinnego? Zaatakował funkcjonariusza policji na służbie.

    ktory sie komus do chaty wpieprzyl. Sorry facet. moze zamiast dalej to
    meczyc poczekajmy az
    film z akcji pokaza.
    17.00 i 19.40 tvn.

    > Najskuteczniejszym sposobem odparcia ataku było zastrzelenie psa.

    gaz.
    NAJSKUTECZNIEJSZYM SPOSOBEM na powodzenie kazej akcji jest PRZYGOTOWANIE
    SIE DO NIEJ.

    > Jak znajdziesz producenta pistoletów z nabojami usypiającymi, które
    > działają natychmiastowo to zawiadom o tym policję. Oni nadal posługują
    się
    > tak nieskutecznymi urządzeniami jak paralizatory elektryczne i pałki,
    > podczas, gdy wystarczy strzelić z pistoletu z nabojem usypiajćym, żeby
    > bandyta zasnął jak niemowle.

    przestan, pewnie w zyciu dluzej niz 5 minut z psem nie spedziles.
    Widziales jego zwloki bo ja tak, i jak pisalem 3/4 owczarka niemieckiego,
    mozncny kop czy
    gaz by zdecydpowanie wystarczyl.

    > Bo lepiej żeby pies pokąsał policjanta, niż gdyby niewinne zwierzę miało
    > zginąć?

    lepiej sie przygotowac a pozniej np gazem sptryknac nie wiem kopa dac
    ale nie isc na latwizne i mordowac
    to co sie nawinie.

    > Uważasz, że zwykły krawężnik będzie w stanie ocenić wagę psa?

    mysle ze jest na tyle bystry (bo jak inaczej by mu bron dano?) ze potrafi
    pokazac
    dokad mu siega pies,

    > A wiesz, że przepisy zabraniają używania chemicznych środków
    > obezwładniających w pomieszczeniach zamkniętych?

    przeciez go zarznieto przed wejsciem, wiec ZONK Panie RODRIG.

    Poza tym dzieci by się
    > podtruły i w tym miejscu nie byłoby watku o zamordowaniu niewinnego psa
    > tylko o zagazowaniu niewinnych dzieci.

    nie bo dzieci zostaly pozniej w domu skute, a pies zostal zamordowany w
    momencie gdy wychodzil na zewnatrz.

    wynalazkami.

    > Jak wyżej. Gazu nie wolno uzywać w pomieszczeniach, poza tym biorąc pod
    > uwagę rozmiary psa psiknięcie gazem mogłoby mieć taki sam skutek jak
    > zastrzelenie.

    nie pitol juz tylko wlacz TV, na zewnatrz go zabito, i teraz sobei nowy
    scenariusz przygotuj,
    zobaczymy jak jutro bedziesz ich bronic.

    > Jaka gazeta taka prawda.

    nie czytam FAKTu, tytul bylby prawdziwy niezaleznie od tego gdzie by go
    wydrukowano.

    P.