  • Data: 2010-04-21 20:42:10
    Temat: Re: nieletni a zawieranie umow
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 19:00:00 +0200, Roman Rumpel napisał(a):

    > Najpierw przeczytaj art 14 ust 2 kc, a potem zastanów się, czy kupno
    > prepaida da się tu zmieścić. jesli tak (ja tak uważam) to skutki są
    > opisane w tym przepisie.

    ja uważam, że kupno prepaida akurat nie da się, umowa jest nieważna i każdy
    sąd nieważnośc umowy przyklepie.
    Prepaid to nie lizak, chleb czy bułka.

    Kolektor lotto opowiadał, że koleżanka z innej kolektury sprzedała tak
    dziecku poniżej 12 lat ileśtam zdrapek... Oczywiście nie wiadomo ile...
    potem matka przyszła i oświadczyła sprzedawcy że dziecko nie ma 13 lat
    skończonych więc umowa sprzzedaży jest nieważna...

    Kolektorka oddała kase ze swojej kieszeni. Oczywiście wszystkie zdrapki
    były przegrane, gdyby udało się zdrapać iles tam tysięcy PLN to gadka
    byłaby inna.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Zima 2010 Warszawa
    http://foto.3mam.net/warsaw/06/index4.php