  • Data: 2009-02-23 14:51:55
    Temat: Re: niebieski olej napędowy
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 08:31:11 +0100, Adameo napisał(a):

    > Tak czytam wątek niżej o oleju opałowym w zbiorniku i przypominaja mi sie
    > opowieści kolegi. Mówił on, że od pewnego czasu jeździ na oleju napędowym z
    > lokomotywy. Paliwo to jest barwione na niebiesko (wyczytalem, ze tak barwione
    > jest paliwo wlasnie do lokomotyw i do celów żeglugi w różnych krajach
    > europejskich - w Polsce nie ma takiego obowiązku). Co może grozić w przypadku
    > odkrycia tego przez celników/policjantów? Czy będą oni wiedzieć w ogóle, że
    > jest to taki olej, skoro w Polsce nie ma obowiązku barwienia. Drugie - czy ich
> [...]

    A mnie państwo okrada. Kupuję na stacji diesela do generatora prądu
    (awaryjnego) i MUSZĘ zapłacić podatek drogowy, choć większe szanse w moim
    gospodarstwie na wyturlanie się na autostradę ma mućka.

    Co do oleju - będą wiedzieć. Problemem może być jednak to, że kolor nie
    jest żadnym dowodem, tylko przesłanką (możesz dolać 1/20 mixolu - będie
    czarny).