  • Data: 2004-12-08 21:45:25
    Temat: Re: (nie przecietnie!) pieciodniowy tydz. pracy a sobota 25-XII
    Od: "AnnaBlue" <a...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "srubka" <g...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cp6l18$5q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Za niedziele ??? Kazda niedziela w kalendarzu jest na czerowno chyba ze
    druk
    > jest czarno biały.

    tak, nie pomylilam sie.
    Struktura firmy jest taka: biuro pracujace 5 dni w tygodniu (pn-pt) i dzial
    operacyjny pracujcy 5 w dni w pelnym tygodniu (i np. majacy wolne we wt i
    srode zamiast weekendu). I jesli wypada świeto w niedziele (bodaj w maju
    tego roku tak bylo) to mielismy ekstra dzien wolny.

    pozdrawiam,Anna
    www.annablue.pl