  • Data: 2011-06-27 06:48:26
    Temat: Re: nie idźcie tą drogą
    Od: "Adam L." <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Salem" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:iu94dj$k0k$1@news.onet.pl...

    > własnioe jeest zamało radaró. Jełśibyłoby ze 2 tysonce to by nie bylo
    > zabitych

    Ja myślę, że cześć wypadków to skutek radarów.
    Kierowca zamiast płynnie i spokojnie poruszać się z "naturalną" prędkością
    ok 72km/h
    zmuszany jest co kawłek do zwalniania do przepisowych 50km/h.
    Wnerwia się, oraz odczuwa to jako "strate czasu" (choć to nie musi byc
    prawda),
    więc aby go odrobić (i dać upust nerwom) daje po gazie aż do uspokojenia
    nerwów,
    by za chwilę znowu być pobudzonym przez kolejny fotoradar.

    Adam