  • Data: 2004-05-23 16:55:13
    Temat: Re: neostrada cd
    Od: "zyguli/tensionkru" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba swoich błędów.
    > Trzeba było odkładać należne im pieniądze, a nie je rozpuścić.
    > Teraz musisz ponosić skutki własnych błędów, bo musisz wytrzasnąć skądś
    > 700 zł.
    wszsytko w porzadku, ale nie podoba mi sie tryb w jaki to rozwiazali.
    zapomnieli uwzglednic koszty na fakturze przez 4 miesiace, nagle dzwonia,
    przepraszaja za balagan i dostaje termin splaty za niecale dwa tygodnie.
    Nie chodzi tu o fakt, ze nie naleza im sie pieniedze, tylko o to, ze przez
    ich balagan ciagle mam jakies klopoty i nie mowie tylko o neostradzie.
    Dlatego niezaplacenie tych zaleglosci byloby moim malym zwycieztwem...