  • Data: 2005-08-09 23:52:47
    Temat: Re: nazwisko po slubie - ciekawy przypadek
    Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:5k6add.ust.ln@ziutka.router,
    Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> napisał/a:

    > Po co Ci w tym momencie dowód? A paszportu, bez problemu pocztą
    > (złożenie wniosku). Odbierzesz osobiście jak będziesz następnym razem
    > w kraju. Zapewne powinnaś przesłać kopię aktu ślubu. Tak jak Ci już
    > tez napisano, możesz wymienić paszport w ambasadzie (będzie Cię to
    > kosztowało min 400 zł o ile dobrze pamiętam). Tam też zechcą kopię
    > aktu ślubu.

    Wyrobią paszpost bez posiadania dowodu? Chyba, że się cos zmieniło. Jakies
    5-6 lat temu trenowałam taką sytuację - chciałam dziecku paszport wyrobić.
    Miałam paszport na stare nazwisko, jednoczłonowe, po ślubie miałam
    dwuczłonowe, dziecko tylko ten drugi człon. Paszportu dla dziecka wyrobić
    się nie dało bez mojego paszpostu na nowe nazwiko, którego wyrobić się nie
    dało bez dowodu na nowe nazwisko. Kołomyja trwała dobre kilka tygodni.

    Ale u nas to dzieci wymeldowali z jednego miasta z ojcem a w drugim nie
    chcieli zameldować, bo dzieci muszą przemeldować się z matką. I nie pomagało
    tłumaczenie, że tam, gdzie ojciec chce się zameldować matka zameldowana jest
    od pół roku, po uprzednim wymeldowaniu się z mieszkania, z którego ojciec
    własnie wymeldował dzieci. Za to do wymeldowania matki chcieli (szybko
    zrezygnowali po moim wielkim wrzasku na urzędniczkę i jakąs jej przełożoną)
    książeczki wojskowej męża.
    Wot urzędy!

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Kobiety potrzebują powodu, żeby uprawiać seks.
    Mężczyźni potrzebują jedynie miejsca.