  • Data: 2006-11-30 11:56:42
    Temat: Re: nauczycielka poniża uczniów
    Od: "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ekl50d$c4u$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Krzysiek M." <chris14305@_usunto_o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Najpierw zapytać nauczycielki, czemu tak robi. potem pogadać z wychowawcą,
    > pedagogiem szkolnym aż wreszcie dyrektorem szkoły. Przy czym byłbym
    > ostrożny z bezkrytycznym uznawaniem racji dziecka i dążył do ustalenia
    > faktycznego stanu rzeczy, zanim się podejmie kroki.

    Rozmowa już była jakieś 2 lata temu i zastanawianie się nad przeniesieniem
    do innego gimnazjum, uspokoiło się na jakiś rok i zaczeło z powrotem :(

    Wiesz trudno nie uznać racji w sumie już nie dzieci a młodzieży, jeżeli
    widzisz, że z każdej lekcji przychodzą załamani, to po prostu widać. Albo
    sprawdzian - ocena niedostateczna - prawie 2 miesiące uczenia się i
    chodzenia praz ucznia za nauczycielką żeby poprawić sprawdzian /odpowiedź
    taka, że w inny uczeń dostaje za taką odpowiedź ocenę dobrą/ a tu tylko 3,
    po kilku tygodniach uczeń wywołany do tablicy i po dobrej wg. ucznia i klasy
    odpowiedzi dostaje znowu nd i przy okazji zagląda do dziennik i okazuje się,
    że tej porawionej oceny NIE MA. Jak pyta nauczycielki dlaczego nie mam tej
    oceny to ta od razy wyzywa go od kłamców i kombinatorów / a uczeń jest taki,
    że nie potrafi kłócić się z nauczycielem o swoje tylko w milczeniu przyjmuje
    to co usłyszał i się tylko załamuje :(/

    ps. Nie jestem rodzicem tych dzieci !!! znam je jakieś 2 lata i jeszcze nie
    zdażyło się bym złapał i ch na kłamstwie - nawet najdrobniejszym.
    --
    Kryzisek M.