  • Data: 2004-05-08 23:12:25
    Temat: Re: nauczyciel, czy to sadyzm?
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Janek Bohatyrowicz wrote:

    > poprostu złóż jej wizytę w szkole i zwróc jej uwage że ten rodzaj kary
    > nie odpowiada tobie i masz prawo zażyczyć by dziecko nie było karane w
    > ten sposób. Przekaż jej żeby karała w sposób pedagogiczny np Napisanie
    > nazwiska gagatka na tablicy i powiedzenia mu "że dostanie uwage do
    > dzienniczka". Dzieci z klas 1-3 boją sie jeszcze takich kar.

    A następnym razem złóż wizytę nauczycielce i powiedz, że nie życzysz
    sobie, aby twoje nazwisko było wypisywane na tablicy, bo dziecko się
    stresuje i boi się wracać do domu, bo boi się pokazać dzienniczka rodzicom.

    A tak na poważnie to chyba trzeba by zacząć od rozmowy z dzieckiem.
    Wytłumaczyć mu dlaczego dostał czerwony krawat i co musi zrobić, żeby go
    następnym razem nie dostać.

    Z nauczycielką myślę też powinieneś porozmawiać i powiedzieć jej o
    rozmowie z dzieckiem. Niech zwróci bacznieszą uwagę na ustanowione
    raguły, tak aby w momencie kiedy dziecko oczekuje, że spełniło
    oczekiwane od niego wymagania rzeczywiście ten krawat został zdięty.