  • Data: 2002-08-07 00:14:53
    Temat: Re: nasiona marihuany
    Od: "Jacek" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Śmiem przypuszczać, iż zalegalizowanie WSZYSTKICH
    > narkotyków i zniesienie wyśrubowanych obciążeń fiskalnych rozwiązałoby
    > problem mafii i terrorystów, których głównym źródłem utrzymania jest
    > "nielegalny" handel narkotykami (w tym również alkoholem i
    > papierosami).

    Nie dosc ze zrobilaby sie z naszego kraju druga Holandia, to mafia
    i tak robilaby swoje. Jest jeszcze handel bronia, prostytucja, spirytus
    itd. Chlopaki na pewno zatroszczyliby sie o swoje. A w Holandii pomimo
    legalizacji wiekszosc narkotykow pochodzi z "niewiadomych zrodel" -
    pasntwo nigdy nie mialo i nie bedzie miec kontroli nad nimi.

    pozdrawiam
    Jacek