  • Data: 2007-06-18 17:05:05
    Temat: Re: naruszenie danych osobowych - lista lokatorów
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f558ij$bqr$1@news.onet.pl Marek Dyjor
    <m...@p...onet.pl> pisze:

    > ja bym poszedł dalej i od razu wezwał NATO aby zbombardowali siedzibę
    > spółdzielni i osiedle na wszelki przypadek też...
    A ja bym się na twoim miejscu uspokoił.
    A potem - jeśli to możliwe - douczył.
    Imię i nazwisko wraz z adresem to dane pozwalające na identyfikację osoby.
    Jako takie podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
    Dlatego zniknęły z klatek schodowych.
    Naruszenie przepisów prawa zgłaszam policji, na którą płacę podatki i za
    które ona ma pilnować przestrzegania prawa, w tym również w odniesieniu do
    mojej osoby.
    Jeśli sprawa nie ma charakteru wykroczenia lub przestępstwa powinienem
    uzyskać informację, gdzie i w jakim trybie mogę interweniować.

    --
    Jotte