  • Data: 2021-10-28 10:09:52
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sta-o-szczepieniach-na-covid-19-blad-naukowy-i-medyc
    zny-uwaga-na-wywiad-pelen-przeklaman,1062191.html

    totalna-bujda-przedstawione-tezy-nie-sa-prawdziwe,10
    38479.html

    > właśnie słucham, ale naukowców, a nie słucham szmatławców.
    >

    > https://report24.news/
    > https://dailysceptic.org

    :)

    > Ty zaś wierzysz ludziom, którzy mają interes w napędzaniu pandemii,

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/swiat/znany-ant
    yszczepionkowiec-wziął-fałszywą-łapówkę-nagranie-pod
    bija-sieć/ar-AAMOJtO

    > teoria spiskowa, ale spisek. Czy tak jest? Nie wiem. Jak chcesz, możesz
    > się dowiedzieć co ma do powiedzenia przed sądem rabinicznym:

    No jak przed sądem rabinicznym, to klękajcie narody.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr